Πέρασαν χρόνια από τότε που εμφανίστηκαν τα πρώτα συστήματα προτεραιότητας. Στην αρχή εξυπηρετούσαν τα απαραίτητα. Έβαζαν μία τάξη στο χάος που επικρατούσε στις ουρές των διάφορων υπηρεσιών ή καταστημάτων. Μπορούσαν να λειτουργούν αυτόνομα στο μεγαλύτερο μέρος της λειτουργίας τους χωρίς τη βοήθεια προσωπικού. Τα εισιτήρια εκδίδονταν αυτόματα ενημερώνοντας το σύστημα για το πόσοι βρίσκονται στην αναμονή. Όλα αυτά ήταν ήδη αρκετά.
Σήμερα όμως η τεχνολογία μπορεί να προσφέρει περισσότερες δυνατότητες και όλοι μας έχουμε μεγαλύτερες προσδοκίες από τα συστήματα προτεραιότητας. Για παράδειγμα οι επισκέπτες μπορούν να πάρουν τα εισιτήριά τους πριν ακόμα επισκεφτούν την υπηρεσία ή το κατάστημα. Μπορούν να γνωρίζουν πού βρίσκεται η ουρά και πότε έρχεται η δική τους σειρά. Έτσι σχεδόν εκμηδενίζεται ο "χαμένος" χρόνος στις ουρές και τα καταστήματα ελαχιστοποιούν την ταλαιπωρία των επισκεπτών και το συνωστισμό στους χώρους αναμονής.
Τα σύγχρονα συστήματα σειράς προτεραιότητας προσφέρουν πολύ περισσότερα αξιοποιώντας τις δυνατότητες του ίντερνετ. Οι επισκέπτες μπορούν να συνδέονται στο σύστημα από τον σταθερό υπολογιστή του γραφείου τους ή από το κινητό τους.Επομένως όχι μόνο λαμβάνουν γνώση για το πόσα άτομα είναι στην αναμονή αλλά και να αποφασίζουν αν θέλουν να πάρουν θέση στην ουρά κόβοντας ένα εικονικό εισιτήριο. Μπορούν εν τω μεταξύ να παρακολουθούν την εξέλιξη της ουράς και να αποφασίσουν πότε θα ξεκινήσουν για να φτάσουν εγκαίρως στο ραντεβού τους.
Μπορούν επίσης να ζητήσουν μετάθεση της θέσης τους στη σειρά λίγα νούμερα αργότερα, αν τυχόν για κάποιο λόγο άργησαν στο δρόμο, ενώ παρακολουθούν live από το κινητό τους την εξέλιξη της σειράς! Ακόμη μπορούν να κλείσουν θέση για την επόμενη μέρα, έτσι ώστε να βρίσκονται στη σειρά από τους πρώτους το πρωί. Το ραντεβού είναι μία λειτουργία που έχει ήδη προστεθεί στις δυνατότητες ενός συστήματος σειράς προτεραιότητας. Υπάρχουν υπηρεσίες όπου το ραντεβού είναι πιο σημαντικό από την έκδοση εισιτηρίων, για παράδειγμα σε μία αίθουσα αναμονής. σε νοσοκομεία, ιατρικά κέντρα κ.α.
Στη σύγχρονη εποχή, αν θέλει κάποιος να επισκεφτεί ένα ιατρικό κέντρο ή μία υπηρεσία, αρκεί να επισκεφτεί τη σχετική ιστοσελίδα και να κλείσει ραντεβού την ώρα και την ημέρα που αυτός επιθυμεί. Να φτάσει συνεπής στο ραντεβού του και στην αίθουσα υποδοχής να ακούσει το όνομά του από το σύστημα να τον καλεί να προσέλθει στο σχετικό γραφείο για την εξυπηρέτησή του. Το ραντεβού μπορεί να έχει κλειστεί με έναν απλό αριθμό προτεραιότητας, αλλά και με το ίδιο το όνομα του επισκέπτη για πιο εύκολη ταυτοποίηση από τον υπάλληλο υποδοχής.
Το ζητούμενο σε όλες τις περιπτώσεις είναι να ελαχιστοποιηθεί ο χρόνος αναμονής, δηλαδή ο "χαμένος" χρόνος των ανθρώπων που πρόκειται να εξυπηρετηθούν από μία υπηρεσία. Επιπλέον με τον τρόπο αυτό μειώνεται το εργατικό κόστος της υπηρεσίας ή του καταστήματος, αλλά και ο συνωστισμός στους χώρους αναμονής. Η εταιρεία μας παρακολουθεί τις εξελίξεις και εφαρμόζει ήδη τις τεχνολογίες αυτές. Ζητήστε να ενημερωθείτε για περισσότερες πληροφορίες από το εξειδικευμένο προσωπικό τηλφωνικά ή με τους άλλους τρόπους επικοινωνίας με τη Rousis Systems